Pro spotřebitele
Aktuálně z podnětů spotřebitelů:
Doporučujeme: Desatero obrany před šmejdy v energetice
Brožura s doporučeními spotřebitelům: Jak se bránit nekalým obchodním praktikám
V případě, že máte problémy s dodávkou, službami nebo fakturou týkající se elektřiny nebo plynu, kontaktuje v první řadě Vašeho dodavatele, ten by měl být schopný vyřešit následující typy problémů:
- reklamace faktury, či služeb,
- připojení odběrného místa,
- změnu dodavatele, případně komplikace se změnou,
- ukončení smluvního vztahu s dodavatelem, nebo odstoupení od smlouvy,
- vystavená smluvní sankce, se kterou nesouhlasíte,
- jste v režimu neoprávněného odběru.
Někteří dodavatelé mají svého vlastního ombudsmana, pokud nejste spokojeni s výsledkem jednání běžných pracovníků dodavatele (např. call centrum), obraťte se nejprve na něj.
Poštovní adresy
|
Elektronická komunikace
|
Telefonní kontakty |
Ochrana spotřebitele – Jihlava |
E-mail podatelna@eru.cz |
Telefon – ústředna pracovník Vás přepojí na konkrétního zaměstnance 564 578 666 |
Ochrana spotřebitele – Praha Energetický regulační úřad Jankovcova 1566/2b 170 00 Praha 7-Holešovice |
Telefon – konzultace |