Aktuality - Spotřebitel

Filtrování výpisu dotazů

Odvětví
Štítky

Výpis dotazů

03.10.2023
  • Úřad
  • Spotřebitel
  • Regulace
  • Ostatní
  • Provoz úřadu
  • Úřední deska
20.09.2023
  • Spotřebitel
  • Ostatní

Ministerstvo průmyslu a obchodu pracuje na analýze mimosoudního řešení spotřebitelských sporů v České republice. V této souvislosti spouští veřejnou konzultaci, jejímž cílem je zapojit do procesu spotřebitelky a spotřebitele, a zohlednit tak postoje české veřejnosti k tomuto nástroji pro ochranu spotřebitelských práv.

26.09.2023
  • Spotřebitel
  • Elektřina
  • Plyn
  • Příběhy spotřebitelů
  • Pomoc

Příběhy ze spotřebitelské linky - Radíme, jak s námi komunikovat efektivně.

19.09.2023
  • Spotřebitel
  • Elektřina
  • Plyn
  • ERÚ v médiích
12.09.2023
  • Spotřebitel
  • Elektřina
  • Plyn
  • Média
  • Tisková zpráva
  • Spotřebitel
  • Zpráva o provozu

Spotřeba zemního plynu v České republice v meziročním porovnání klesá nepřetržitě již od ledna 2022. Ve druhém čtvrtletí tohoto roku činil meziroční pokles téměř 8 % a spotřeba očištěná o teplotní vlivy klesla dokonce o více než desetinu.

12.09.2023
  • Spotřebitel
  • Elektřina
  • Plyn
  • Příběhy spotřebitelů
  • Vyúčtování
  • Zálohy

Příběhy ze spotřebitelské linky - Radíme, jak obnovit platby za energie.

12.09.2023
  • Spotřebitel
  • Elektřina
  • Plyn
  • Příběhy spotřebitelů
  • Vyúčtování

Příběhy ze spotřebitelské linky - Radíme, jak na vyúčtování a přeplatky za energie

05.09.2023
  • Spotřebitel
  • Elektřina
  • Plyn
  • Příběhy spotřebitelů
  • Nabídky
  • Cena
  • Smlouva
  • Vyúčtování
  • Reklamace

Příběhy ze spotřebitelské linky - Radíme, jak najít odpovědi na otázky

30.08.2023
  • Spotřebitel
  • Elektřina
  • Plyn
  • Publikace
  • Spotřebitel
  • Smlouva
  • Změna dodavatele

#AktivneNaEnergie

15.08.2023
  • Spotřebitel
  • Elektřina
  • Plyn
  • Média
  • Tisková zpráva

Takřka každé třetí spotřebitelské podání mířící na Energetický regulační úřad (ERÚ) se nedá označit za „oprávněnou stížnost“, ačkoliv ho tak občané obvykle míní. Do této kategorie patří především výtky týkající se (neregulované části) cen energií, či reklamace, které mají správně směřovat na dodavatele. Aby ERÚ posílil informovanost zákazníků, spouští kampaň Aktivně na energie.