Potřebujete pomoc?
ERÚ Vám může pomoci v těchto případech:
- problémy s připojením Vašeho odběrného místa,
- komplikace v procesu změny dodavatele - neakceptace odstoupení/výpovědi,
- ukončení smluvního vztahu s dodavatelem,
- dodavatel Vám vystavil smluvní sankci, se kterou nesouhlasíte,
- jste v režimu neoprávněného odběru,
- dodavatel s Vámi nekomunikuje,
- dodavatel nevyřídil reklamaci způsobem, jakým jste si představovali,
- podepsali jste smlouvu mimo prostory obvyklé k podnikání (např. doma, na ulici apod.),
- máte podezření na nekalé obchodní praktiky dodavatele,
- chcete zjistit, kdo je Vaším dodavatelem.
Pokud máte dotaz, KONTAKTUJTE NÁS ZDE.
Seznam článků rubriky
-
Upozornění pro zákazníky společnosti ENWOX ENERGY s.r.o.
23. 3. 2018
Informace o úpadku společnosti ENWOX ENERGY s.r.o.
-
Doporučení k elektronickým aukcím energie a manuál
30. 1. 2014
Tisková zpráva
-
Osvobození od daně z plynu
7. 1. 2014
Tisková zpráva
-
Rizika podomního prodeje
26. 2. 2013
Na základě informací získaných z podnětů a stížností zákazníků Energetický regulační úřad znovu důrazně varuje před postupy podomních prodejců elektřiny a plynu.