Potřebujete pomoc?

 

 

ERÚ Vám může pomoci v těchto případech:

  •  problémy s připojením Vašeho odběrného místa,
  •  komplikace v procesu změny dodavatele - neakceptace odstoupení/výpovědi,
  •  ukončení smluvního vztahu s dodavatelem,
  •  dodavatel Vám vystavil smluvní sankci, se kterou nesouhlasíte,
  •  jste v režimu neoprávněného odběru,
  •  dodavatel s Vámi nekomunikuje,
  •  dodavatel nevyřídil reklamaci způsobem, jakým jste si představovali,
  •  podepsali jste smlouvu mimo prostory obvyklé k podnikání (např. doma, na ulici apod.),
  •  máte podezření na nekalé obchodní praktiky dodavatele,
  •  chcete zjistit, kdo je Vaším dodavatelem.

 

Pokud máte dotaz, KONTAKTUJTE NÁS ZDE.

Seznam článků rubriky